Nog 3 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jolien Groenewoud - WaarBenJij.nu Nog 3 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jolien Groenewoud - WaarBenJij.nu

Nog 3 nachtjes slapen...

Blijf op de hoogte en volg Jolien

27 Januari 2013 | Nederland, Amsterdam

De tickets liggen klaar, de inentingen zijn geprikt, de rugzak is gepakt en een dosis zin maakt zich van mij meester. Kortom, ik sta zo goed als in de startblokken om te vertrekken naar een nog door mij onontdekt deel van de wereld. Zuid-Amerika is de komende 5 weken het terrein wat ik ga ontdekken samen met Jasper. De plannen hiervoor lagen al lang klaar maar nu gaat het dan echt gebeuren! Hier zal ik jullie zo vaak mogelijk meenemen in onze reis. Woensdag vertrekken we via New York naar Buenos Aires. Vanaf daar gaan we verder per bus, vliegtuig en boot om de landen Argentinië, Bolivia, Chili en Uruguay te verkennen. Leuk als je meereist!

Bekijk onze route en planning: http://goo.gl/maps/2oLBp

• 27 Januari 2013 - 17:29

A&P:

Hallo Jolien

Wij zitten in de startblokken om jullie reis te volgen.
    Heel veel plezier!!!!

• 28 Januari 2013 - 15:49

Natasja:

Wij volgen jullie ook weer, heel veel plezier! xx

• 28 Januari 2013 - 16:20

Marlies:

Lieve Jolien,

Veel plezier en geniet volop van al het moois en lelijks dat je tegenkomt :-)
    Ik zal je gezelligheid wel een maand moeten missen op kantoor!

X

• 29 Januari 2013 - 15:15

Sasja:

Schatteke! Veel plezier! Ik ga zeker volgen wat jij aan het doen bent :-) XXX

• 01 Februari 2013 - 13:01

10:

Lieve Jolien,
    Geniet ervan, wij lezen je belevenissen mee. Pas goed op elkaar!