Laat maar komen... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jolien Groenewoud - WaarBenJij.nu Laat maar komen... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jolien Groenewoud - WaarBenJij.nu

Laat maar komen...

Door: Jolien

Blijf op de hoogte en volg Jolien

03 Februari 2010 | Nederland, Amsterdam

Holá,

Nog een paar nachtjes en dan stap ik weer op het vliegtuig. Niet dat de afgelopen twee jaar geen vliegtuig meer heb gezien, maar een trans-Atlantische vlucht heb ik niet meer gemaakt. Cuba staat op de rol en wat heb ik er een zin in! Weg met de sneeuw en de kou en leve de bountystranden en de mojito's. Met Saskia, die ik heb ontmoet in Nieuw-Zeeland, heb ik een auto gehuurd en gaan we Cuba nog onveiliger maken. Want zo westers als Australië en Nieuw-Zeeland zijn, zo is Cuba natuurlijk niet. Maar met een achterneef die al 10 jaar woont werkt op Cuba kunnen we ons geen betere gids voorstellen.

Erg veel internetcafeetjes zullen we denk ik niet tegenkomen ben ik bang. Een uitgebreid verslag als het vorige zal het daarom wel niet worden, maar ik zal mn best doen. Mocht je het leuk vinden om op de hoogte te blijven dan kan dat hier.

Liefs
Jolien

  • 03 Februari 2010 - 09:51

    Sannibal:

    Tjikkie,

    Geweldig! Vanuit Australie gaat ik u volgen! Geniet en maak heel veel plezier!

    Dikke tuut

  • 03 Februari 2010 - 12:50

    Frederiek:

    Je hebt gelijk Jolien, nu een ander deel van de wereld bekijken.
    Je hebt een goede gids gratis en voor niets.Wat wil een hollandse vakantieganger nog meer.
    Hoe lang gaat de reis duren?
    En ga je nog andere landen bezoeken?
    in elk geval veel plezier!!!!!

  • 03 Februari 2010 - 16:02

    Jehojakim:

    Zo, dus it sil heve - mijn vrouw gaat weer op stap!

    Mede namens de Deventer dierenwinkel: heel veel plezier, maar wees voorzichtig (vooral met die 'hollandse-vrouwwen-schakende' Cubanen uiteraard!). Maar wellicht zit daar een niet te versmaden exemplaar tussen?

    Ek in dikke tút!

  • 03 Februari 2010 - 18:18

    Lisanne:

    Hoi Jolien,

    Leuk dat je weggaat! Voor hoe lang? Heel veel plezier!

    X Lisanne

  • 04 Februari 2010 - 13:10

    Rita :

    Tuurlijk gaan we je helemaal volgen hier vanaf het secretariaat.
    Maar niet alleen maar verhalen over zon,zee, strand en mojito's hoor, want dan houden we het hier niet vol.
    We willen ook!!!!!!!!

  • 11 Februari 2010 - 14:37

    Oom Jan:

    Vanuit het wederom besneeuwd Groningen wens ik je een mooie reis toe en zal via het internet je reisverslagen weer gaan volgen.Op mijn a.s. feest hoop ik je gezond en bruin weer te zien en daar kan jij met de aanwezige globetrotters napraten. Nicht dikke kus en tot ziens

  • 15 Februari 2010 - 16:00

    Bianca En Rita:

    15/2
    Waar ben je nou???????
    Bi en Ri

  • 16 Februari 2010 - 10:02

    Barbara:

    Nou Jo, kom maar door met je verhalen!
    x Bar

  • 17 Februari 2010 - 16:10

    Sylvia:

    Hé meisje, hoe gaat het met je? Ik ben erg benieuwd.
    Liefs, Syl

  • 21 Februari 2010 - 00:13

    Noezy:

    Sja, waar ben je nu dan?!

    Lekker aan de sigaren en de rum?

    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Cuba libre!

Recente Reisverslagen:

25 Februari 2010

Contrasten

03 Februari 2010

Laat maar komen...
Jolien

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 27892

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 05 Maart 2013

Zuid Amerika

12 Februari 2010 - 06 Maart 2010

Cuba libre!

01 Oktober 2007 - 01 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: