Nog een paar nachtjes... - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Jolien Groenewoud - WaarBenJij.nu Nog een paar nachtjes... - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Jolien Groenewoud - WaarBenJij.nu

Nog een paar nachtjes...

Door: Jolien

Blijf op de hoogte en volg Jolien

24 September 2007 | Nederland, Groningen

... en dan is het echt zover. Dan ga ik mijn lang gekoesterde droom verwezenlijken en de wereld verkennen. Nou ja de wereld, een deel ervan. 2 oktober vlieg ik naar Hong Kong waar ik twee dagen zal blijven. Vervolgens vlieg ik naar Cairns, Australië. Daar maak ik een busreis van 3 maanden naar Melbourne. 2 januari vlieg ik naar Auckland, Nieuw-Zeeland waar ik nog 2 maanden zal vertoeven. Als je op de hoogte wil blijven van mijn reis kan je me volgen op deze site. En als je berichtjes achterlaat zou ik dat erg leuk vinden! Misschien dat ik je nog zie deze laatste week en anders tot over 5 maanden!


Jolien

  • 24 September 2007 - 08:12

    Rineke:

    Super Jolien, zo snel al! Ben heel benieuwd naar je avonturen dus zal je site goed in de gaten houden. Ik wens je een geweldige reis toe! Geniet er van. x

  • 24 September 2007 - 09:03

    Ireen:

    Boehoehoe, zo snel al?! Gelukkig zien we elkaar nog even!!

    Kussie...

  • 24 September 2007 - 09:26

    Bat-Meng:

    Ik zal je missen, en verwacht 2 dingen...

    A) jij belt me zodra je weer terug bent.
    B) jij leert de 'Melbourne shuffle' zodat je die dan aan me kan leren.
    Begrepen?!

    KUS!

    bat-meng

  • 24 September 2007 - 10:52

    Opa En Oma:

    Wat zullen een opa en oma zeggen:Lieve Jolien goede reis, geniet,wat fijn dat er e-mail bestaat.Ik stuur een foto t.z.t van de chocolademouse!!!!!Voor iedere dag een dubbele kus

  • 24 September 2007 - 11:53

    De Buurman:

    Onthoud wel:

    Beter een verre buur dan een Australische vriend

  • 24 September 2007 - 11:58

    Oma:

    nog even een grapje: Neem geen kangeroe mee, want dat zijn ECHT zakkenvullers

  • 24 September 2007 - 12:25

    Roos:

    Heej Jolientje,
    Ik ga je avonturen zeker volgen!

    xx

  • 24 September 2007 - 14:56

    Oom Jan Tante Toos:

    Wij wensen jou een overgetelijke reis door dat prachtige land toe. Dikke kus

  • 24 September 2007 - 18:00

    Roos:

    zo hey,

    ik wist niet dat je op reis ging!!! hahaha nee hoor meissie
    bij deze onwijs veel plezier en geniet nog ff van de laatste week

    kussie

  • 24 September 2007 - 18:01

    Ik Heet Lisanne :

    Hoi. Nog een week. Ik zeg slappe. Laten we vieren dat je nog een week hier week hier bent. Ik kan toch met de afwezigheid van uw persoon leven. Dat bergrijpt u natuurlijk. Ik zal deze site zeer nauwkeurig in de gaten houden. Jeetje, wat een onpersoonlijke taal. Het is straks echt fo shizzle. Vette shit. Mienjonk ik ga je uitzwaaien! Ik zeg slappe...

  • 24 September 2007 - 18:02

    Ja Lisanne Weer:

    Ik bedoel natuurlijk dat ik NIET met uw afwezigheid kan leven. Jaaa, dat begint al goed. Wat een afgang.

  • 24 September 2007 - 19:21

    Nichie:

    Hooooi nichtjuh,
    Nou, spannend hoor, ik ben jaloers op je!
    Hoop dat je een geweldige tijd hebt, we zullen je avonturen zeker volgen. Lang leve het internet! Veel liefs, xxx Natasja & Rich

  • 25 September 2007 - 10:03

    Jan De Buurman:

    Natuurlijk willen we weten wat er met ons liefste buurmeisje gebeurd. Ik hoop dat die 5 maanden vlug gaan. Ik zal goed op je oma en tante passen. En kom je nog een kus brengen. Hou ons op de hoogte!

  • 25 September 2007 - 10:20

    Neef Lars:

    " oma24 Sep 2007 13:58 uurnog even een grapje: Neem geen kangeroe mee, want dat zijn ECHT zakkenvullers "

    Dat is echt de beste grap die ik in lange tijd heb gehoord... heb smakelijk gelachen!

    Klein nichtje zal je beloven heel erg voorzichtig te zijn? En hou ons op de hoogte van hoe het ermee staat he!!!

    dikke kus

    Lars


  • 25 September 2007 - 12:02

    Lianne:

    Hey Jolien!

    Wat gaaf zeg! Ik ben met zo'n zelfde droom-prohjectje bezig op Aruba :-) (www.elfjes.waarbenjij.nu) Ik ga je verhalen zeker volgen!

    Alvast heel veel succes met je voorbereidingen!! X

  • 26 September 2007 - 07:17

    Jolien:

    Hey Jolien

    Super!!
    Héél veel plezier!
    En ik kan (uit ervaring) je beloven dat dat gaat lukken.

    Liefs Jolien

  • 27 September 2007 - 08:51

    Edwin:

    Heej Jolien,

    Heel veel plezier! Tschijnt handig om daar een locale pre-paid sim te kopen om daar vervolgens mee te sms-sen en bellen.

    Om in de trend van alle vorige reacties te blijven: "wacht niet tot later, als later iets eerder komt ben je te laat!"

    Kortom, doe die vette shit daar allemaal ;)

    Groetjes Edwin

  • 28 September 2007 - 14:22

    CS:

    Beste Jolien,
    nu pas kan ik weer bij mijn mail. Op 2 oktober zit ik bij de notaris en krijg ik de sleutel van het huis in G.
    Voor jou heel veel plezier toegewenst!
    Mvrgr
    CS

  • 28 September 2007 - 15:45

    Frederiek:

    ha , die Jolien

    Natuurlijk ga ik je avonturen volgen. Geniet van je reis!!!Zoiets doe je waarschijnlijk maar een keer in je leven. Al hoe wel......
    In elk geval ben ik benieuwd naar wat je allemaal gaat beleven.

    groetjes van Frederiek

  • 29 September 2007 - 10:42

    Jeman:

    Tige spitch (= erg jammer) dat ik je niet meer zie voordat je op het vliegtuig stapt... Maar je blijft in mijn gedachten! Ik zal je ijverig en jaloers volgen op je avonturen, ik wens je een fantastische reis toe! En ik wens je lieve pappa, mamma en Lisanne sterkte toe voor de tijd dat ze je moeten missen!

    Tút!

  • 30 September 2007 - 09:34

    Tanja:

    Hoi lieve Lien,

    Ga onwijs genieten maar er een mooie reis van. Geniet van alles wat je tegen komt (dat zal heel veel zijn). Ik lees je verhalen wel op je site.
    O en koala's zijn niet zo lief als ze er uit zien.

    XX
    Tanja

  • 30 September 2007 - 10:55

    A&P:

    Hallo Jolien,

    Ook van ons natuurlijk een geweldige reis gewenst. We laten ons op de hoogte houden via jou site. Je gaat naar een geweldig land toe.
    Say hello to the antipodes!!

  • 30 September 2007 - 10:55

    A&P:

    Even vergeten, A&P zijn Anneke en Paul natuurlijk....

  • 01 Oktober 2007 - 08:36

    Bob:

    nogmaals heel veel plezier en doe voorzichtig!!

    enne...bedankt voor de leuke tijd samen bij simon.

  • 01 Oktober 2007 - 10:18

    Nynke:

    Kan ik nog mee?

  • 01 Oktober 2007 - 19:13

    Gerbien:

    gevonden
    jolien geniet van het grote avontuur
    een hele fijne vakantie
    ik volg je doeggg

  • 02 Oktober 2007 - 09:28

    Jaap:

    ik ben niet zo grappig als al die bovenstaande berichten, maar ik wens je toch alle plezier en geluk toe op je reis en zie je weer volgend jaar, hebben we elkaar een hoop mooie verhalen te vertellen.
    De whiskey staat klaar!!

    Liefs Jaap

  • 02 Oktober 2007 - 10:58

    Gaby:

    Site gevonden! Je bent nog niet weg of je douchemandje is al in bruikleen genomen, haha! Maar het is wel stil in de Brugstraat... Have fun! X

  • 02 Oktober 2007 - 17:51

    Sven:

    Ik hoop maar dat je NU lekker kan switchen tussen prison break, Syriana, mario bros 1 en de slaapmodus. En natuurlijk dat je buurman/vrouw niet te vaak naar de plee moet! Voor straks... heel veel plezier in oz! xx

  • 03 Oktober 2007 - 09:52

    Rian:

    hey Jolien!

    Zo neem ik afscheid van je, doe ik lekker mn ding hier, en zo denk ik ff aan je en zit jij nu inmiddels mooi aan de andere kant van de wereld! Hoop dat t eerste stukkie van je reis goed verlopen is! Succes met alles wat er op je pad komt de komende tijd. Zal je site goed in de gaten houden :)

    kus!

  • 03 Oktober 2007 - 11:29

    De Buurman Ak Martin:

    2 verse jus bij WOOL: 6 'eetjes' zoals de dubieuze barjongen me wist te vertellen ,maar goed daar zit je dan ook ongemakkelijk hip voor...
    Hoe is Hong Kong? Ik zou zeggen niet teveel van aantrekken en flink doorslapen, we hebben altijd google-earth nog. Hoop dat het vliegen goed ging en dat je klaar bent voor je volgende vlucht. en dan... CHILLEN!!!! Ook ben ik benieuwd hoe het met de steen gaat of heb je die bij het opstijgen als eerste maar es uit het raam geflikkerd??! met permissie waarvan akte..
    Lieve buurvrouw, doe je ding

    kus, martin

  • 03 Oktober 2007 - 11:30

    Oh Ja:

    DE GEIT IS GEMOLLLLLKEN

  • 03 Oktober 2007 - 15:49

    Melanie:

    Lieverd!

    Vreemd idee dat je nu al aan de andere kant van de wereld zit! Heb vandaag op m'n werk nog een bootje naar Hongkong geboekt dus heb nog aan je gedacht :).
    Krijgen we snel de eerste mooie verhalen te horen? Ben namelijk erg benieuwd!

    Dikke kus,
    Mel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolien

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 27902

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 05 Maart 2013

Zuid Amerika

12 Februari 2010 - 06 Maart 2010

Cuba libre!

01 Oktober 2007 - 01 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: