Voor opa - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jolien Groenewoud - WaarBenJij.nu Voor opa - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jolien Groenewoud - WaarBenJij.nu

Voor opa

Door: Jolien

Blijf op de hoogte en volg Jolien

18 Oktober 2007 | Australië, Sydney

Lieve, lieve opa,

Duizenden kilometers bij je vandaan hoorde ik het nieuws van papa. Honderden tranen heb ik al gelaten. De zon doet erg haar best ze te drogen, maar het is niet genoeg.

Lieve opa, ik ga je zo vreselijk missen. De trotse blik als je weer een fotoboek gemaakt had over een stad, hoe je kon genieten als alle kleinkinderen bijelkaar waren, je geanceneerd spontane foto met kerst. Ik heb een foto van je in mijn smoelenboek en iedere dag kijk ik er eventjes naar.
Ik weet dat je trots op me bent. Dat ik nu 'docteranda' ben zoals je altijd trots tegen me zei. En dat ik mn reis ging maken. Het spijt me dat ik niet lijflijk afscheid van je kan nemen, maar het laaste afscheid dat ik van je had zal ik nooit vergeten. Je hield me stevig vast en door je tranen heen zei je dat je trots op me was en dat ik moest gaan genieten.

Hoewel je het me wel moeilijk maakt en ik vaak op mn lippen moet bijten om de tranen niet de kans te geven, ga ik mn reis afmaken en draag hem op aan jou. Ik ga genieten, voor jou, mijn grote fan.

Lieve opa, ik hou van je. Ik zal altijd aan je blijven denken.

Jolien

  • 21 Oktober 2007 - 18:56

    Nicht Natas:

    Kussie en een knuffel van ons allebei

  • 25 Oktober 2007 - 11:41

    Jaap:

    Krijg er tranen van in mn ogen, sterkte!!

    Jaap

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolien

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 27898

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 05 Maart 2013

Zuid Amerika

12 Februari 2010 - 06 Maart 2010

Cuba libre!

01 Oktober 2007 - 01 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: